Heti 2-3 nap home office, 8 órás, medior-szenior kontroller álláslehetőség partnerünknél.
Cég:
- amerikai központú multinacionális cég, Magyarországon több mint 18 éve vannak jelen
- magyarországi létszám kb. 360 fő
- routerek, switchek, boxok, mobil terminálok stb. javításával foglalkoznak
Feladatok:
- (1) napi profit és veszteség jelentések létrehozása és feltöltése az európai rendszerbe
- (2) költség és létszám kimutatások és jelentések készítése
- (3) költségvetés és elvárások összevetése, eltérések jelentése
- (4) következő hónap költségvetési tervezése
- (5) hóvégi záró eltérések elemzése
- (6) folyamatos jelentések készítése a központi vállalat irányába
- (7) készletjelentések figyelése
- (8) pénzügyi vezető támogatása a bevételekkel és tartozásokkal kapcsolatban
- (9) cég négy ágazatának pénzügyi összefogása
- Heti 2-3 nap home office lehetőség, iroda Budapesten a XVIII. kerületben
- Fizetés TAPASZTALAT függvénye, csak alkalmazotti jogviszony, bruttó1,2 millió (nettó 800 ezer) felső határral, plusz havi bruttó 25 ezer cafetéria és 10% éves bónusz negyedévente fizetve
- Átlagosan 2 havonta szükséges 1-2 napra kiutazni Nagy Britanniába az anyacéghez
Elvárások:
- legalább 3 év tapasztalat
- SAP tapasztalat
- angolul legalább középfokú szóbeli és írásbeli szint
- felsőfokú végzettség